Godis, godis en massa godis!!!

Idag har jag varit ledig....eller har jag? Avgör själv =)
 
Klev upp strax innan sju för att ta mig ut till tvättstugan klockan sju. Kvart över var det dags för julkalendern =)
Sen så blev det frukost o förberedande inför godiset.
Så när jag tvättat klart vid tio-tiden så började jag.
 
Tog en 40 minuters lunch kring halv två.
 
Sen så var det till att fortsätta. Vid åtta hade jag gjort klart allt, var bara finputset kvar. Tog en paus o vek tvätten.
 
Sen vid nio så ansåg jag mig vara färdig.
Nu ska ni få listan på det jag gjort. =)
 
- Marshmallows
- Skumtomtefudge
-Ingefärskola (fast säg inte till pappa, är en överraskning)
-Lakritskola i choklad
-Knäck med smak av saffran
- Knäck med smak av pepparkaka
-Praliner med whiskeyfyllning
-Praliner med mariannafyllning
-Ischoklad
 
 
Var bara tvungen att skryta lite =)
Kan hända att det kommer bilder på det sen...så se till att ha en trasa till hands =)
 
Nu är jag trött!
 
Puss puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0