Upp som en sol och ner som en pannkaka

Haft en väldigt bra helg. Syster på besök o det har inneburit en massa skratt och mys. =)
Blev en hel del godis också o en del prat om frisyrer, men tycker vi kommit långt på den fronten, nu är det bara för mig att prestera när det gäller.
Blev sminkad i fredags på Body Shop, fint men nog fann jag någe att anmärka på. Fast hade ändå vettet att inte göra det inför hon som lagt ner så mycket jobb på mig.
Lördagen spenderades på stan o på jobbet, sen så blev det näsan i ett glas vin o en massa minnen.
Söndag blev promenad och så massa äta =)
 
Tack för i helgen =)
 
O så kommer måndagen o förstör allt. Längesedan jag kände mig såhär låg pga jobb...o jag vill VERKLIGEN inte gå till jobbet imorrn...men har inget val.. Vill bara få det överstökat...
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0