Troll och andra hemskheter

Strax innan sju så kom det en taxi farandes med Gene Simmons och Jokern, de plockade upp ett troll efter vägen o sedan bar det iväg på hemskheter...nja, men iaf för taxichaffisen =)
 
När vi anlände till spökhuset så kände, vi nog alla från bilen, att vi var liiite mer utspökade än de andra som var där. Men så länge man undvek att kika sig i spegeln så gick det ju bra =)
 
Var en vampyr som jobbat mycker för att få till denna kväll. Bakat en massa gott, morotmuffins som var nå grymt goda o så gillade jag pralinerna lite extra. Allt annat var oxå fint men dessa två stack ut lite extra (enligt mig)
 
Lyckades även med att få ganska så många poäng på skräckfrågor, vilket inte är illa för att vara mig =) Sen så var det spökpromenad ute i skogen o så rimmande på det.
Imponerad över vampyren, vilket jobb!!
 
Laget jag var med i vann rimmtävlingen, inte illa =) Med tanke på att vi hade så kort tid på oss, så vårt rimm blev betydligt kortare än alla andras. Men kvalité framför kvantité =)
 
Sen så trollade Döden (eller vad det nu var) för mig, ganska så imponerande det oxå. Själv kan jag då inte någe sådant längre.
 
När kvällen led mot sitt slut så fick vi åka med Lucifer o co, så vi slapp skrämma upp nån fler taxichaffis =)
 
 
Nog med läskigheter. Nu är det dags att ladda inför en ny vecka. Så skönt det ska bli att allt är som vanligt igen =)
 
Puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0