Onsdag?

Haft onsdag idag, fast det är ju tyvärr bara tisdag....
 
Blev väckt av chefen. Hade inte stängt av ljudet på mobilen som jag gör i vanliga fall. Tänkte först att hon glömt bort att det var min lediga förmiddag. Fick sen ett sms där hon frågade om jag kunde börja tidigar då M var sjuk. Så bara att pallra sig iväg. Har då jobbat i stort sett hela dagen, had tur att en av mina kunder avbokade för annars hade jag inte fått någon lunch.
Men eftersom jag jobbat själv så har det känts som onsdag, för det är den dagen man normalt är ensam.
 
Skulle varit ledig imorrn, men ska jobba o får då vara ledig på lördag istället. Kunde ändra tiden för vaccination. Undra bara vad jag ska hitta på i helgen då....
Lite småtråkigt att "bästveckan" försvann, men kommer ju en ny om två veckor =)
 
Hoppas att M kryar på sig snart och mår bättre. Inte kul att vara sjuk inte.
Hoppas oxå att jag klarar mig, ont i magen nu...men det får man ju lätt när man tänker på folk som är sjuka.
 
Krya på dig bästaste kollega!!!
 
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0