Sjuk!

Har gått o blitt förkyld...inge bra.. Hoppas de värsta hinner ge med sig innan jag ska vara ledig... Gör allt jag kan för att bli frisk, men det är ju som egentligen bara att vänta...
 
Imorgon börjar jag med en ny kortisonkur...kan ju hoppas att den klarar av att fixa både förkylningen o värken ;)
Lite jobbigt bara att behöva ta med tabletter under resan o så ska man ju komma ihåg o ta dem oxå...
4 om dagen, inte lite det inte...pillerknaprare på hög nivå ;)
 
Haft em jättebra helg. Fick jättefina presenter på födelsedagen min, o har haft pappa o mamma här hela helgen. Mysigt har det varit.
 
Nu ska jag sova o hoppas på att få vakna frisk o kry =)
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0