Kram o hejdå...

Jag gör folk ledsna lite till höger o vänster just nu...
 
Fick en kram av en kund idag, hon blev ledsen o lite förtvivlad när jag sa att jag inte skulle vara kvar till hösten.
 
Alltid lite svårt när kunder vill kramas, men vad ska man säga när de frågar? Tack, men nej tack känns liiiite väl hårt o kallt.=) Så kram kram på er.
 
Vet heller inte riktigt vad jag ska svara på det som de säger till mig, en svår sits. Är svårt att ta åt sig o ta det på allvar samtidigt som jag vet att de säger vad de tycker för annars skulle de inte sagt någe alls. Klurigt!
 
Hade gruvat mig för dagens jobb, men det gick ändå helt ok. Men jag gruvar mig ännu mer inför måndagens fösta jobb....huvva! Tur jag har en hel dag på mig att samla ork o energi. Vissa saker ska det bli skönt att slippa till hösten....men de flesta saker kommer jag sakna..=(
 
Buhu vad jag gnäller idag. ;)
 
Puss puss o mysig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0