Lite allt o inget.

Snart har jag packat klart, skönt! Känns som om jag nyss packade...o det gjorde jag ju också. =)
 
Gävle var skoj, var aningens feg men hade stundtals grymt mysigt och roligt =)
Skulle gärna ta mig på någe liknan
de igen, kul att se lite nytt folk (var på tok för många kändisar uppifrån här)
man utvecklas ju som lite extra när man får pröva på nytt folk o så.
 
Mysig lägenhet var det, lyxigt att slippa vandrarhem även om det var det vi bokat egentligen =)
 
Supertrevligt att få umgås o prata o fika o äta =) Tack för i helgen min vän!
 
Så pratade jag visst skånska....fast det kan inte finnas minsta sanning i det...hur fasen hörde han?? Jag? Skånska? Haha!
 
Imorrn tar jag flyget, skippar kvasten i år, o så blir det mys på hemmaplan, ska bli så skönt. Trav, umgänge, god mat, godis o träffa min resesambo, vad mer kan man önska?
 
Glad påsk!
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0