Ett litet ett

Jag hade ju tänkt sammanfatta mitt 2013, men nu känns det ju som lite sent för det.
Men för mig var 2013 ett år då det hände en hel del.
Jag hann blanda annat med att resa en hel del, flytta och börja ett nytt jobb... Varit ett av de tuffaste år jag upplevt, och jag vill aldrig vara med om det igen. Men jag är väldigt tacksam för allt det bra jag fick vara med om i allt det där tråkiga. Men lär sig verkligen att uppskatta de små sakerna när livet är tufft.
 
Jag har inte kommit i ordning ännu, inte på långa vägar. Men jag känner mig hoppfull, vill ändå tro det bästa. Någon gång måste det ju bli till min fördel, det bara är så =)
 
Nu tar vi nya tag och låter 2014 bli ett toppen år!
 
Finns ju många saker att se framemot, vissa som är mina o andra som är andras (men ändå lite mina ;) )
 
Ha en fin kväll.
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0