Ja, men...

Jag har inte lagt ner denna blogg, inte helt och fullt iaf. Bara det att jag inte har någe att skriva om just nu.
 
Jag far till jobbet, jag är på jobbet, jag far hem, jag är hemma, jag sover och jag far till jobbet....typ så, ett riktigt jäkla hamsterhjul.. =(
 
Men någon gång så ska jag väl få någe att skriva om. Drömmer om den dagen jag får eget boende igen, den dagen jag finner mig ett annat jobb, den dagen jag får resa nånstans.
 
Jag är så less på att inte ha mina saker på ställen där jag har tillgång till dem, är less på att leva i en kappsäck.
Är tacksam över att få bo hemma, men längtar nå sjukt efter att få rå mig själv igen.....
 
Har en vän som är på väg att uppfylla en dröm, en dröm som kommer göra det svårt för oss runt om. Men får man chansen och man verkligen vill så ska man ju köra på det. Tänka på sig själv och kasta sig ut, även om det innebär en massa saker runt i kring. Så jag hoppas allt blir som du vill, hur du nu än vill att det ska bli =)
 
Nu ska jag snart sova så jag orkar sätta mig i bilen 05.20 och börja turen mot jobbet...ett jobb med mycket naket och en stark doft av urin.... kul... ;)
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0