Fredag.

Jaha, då har jag oxå gjort det då. Skaffat mej en blogg. Får se hur det kommer gå då. Finns ju en risk att jag kommer inse ett o annat om mej själv i o med denna blogg. Kan ju vara både bra o dåligt.

Idag var det till att jobba. Gick ganska bra, men det är aldrig kul att jobba med chefen, hon tänker sej för på tok för sällan. Men vem vet, det kanske jag oxå kommer göra när jag närmar mej 60, eller oxå gör jag redan det. Tänker för lite på vad ja säger o gör. Mycket möjligt.
Men jag försöker iaf all lyssna o hjälpa till, gör mitt bästa.

Blev ingen salsa ikväll, kände mej för trött o så känner jag att det inte riktigt är min grej, på tok för dålig korrdinationsförmåga.

Nu vet ja hur gammal T är, men ja kan inte förstå varför ja inte kunde få reda på det tidigare, men det kanske skulle vara en hemlis, sådan som får en att verka mer intressant än vad man egentligen är.

Ont i tungan idag, så hemskt klantig o åt på tok för varm mat på lunchen, o sådant får man sota för länge. Klantiga jag.

5 dagar kvar! Längtar =)

Trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0