Lördag

Jaha, då har jag precis kommit hem från jobbet. Hade bra kunder hela dagen, men jag är minsann inte så snabb som somliga vill tro...men det ordnade sej ändå.

Jag måste lära mej att inte vara så snabb o döma folk, men ja är ganska bra på att riva upp den bild jag fått av en person och redo att lära känna personen som den är på riktigt o inte bara i mitt huve. O det är ju bra det iaf.

Men hjälp vilka ögon, det gick ju inte att undgå att fastna i dem. Man blev helt stum. Synd bara att det bara var ögonen som var sådana o inte hela personen =) Annars hade det kanske varit någe att hänga i julgranen =)

Idag måste ja diska, gå med sopor o göra alla sådana tråkiga saker, men det är ju tur för mej att kvällen är ung, så då kan ja ju skjuta det på framtiden ett tag.
Inget roligt planerat i helgen ännu. Men det är väl som vanligt, vill jag att det ska hända någe så får ja ta tag i det själv. Jag önskar att det inte alltid måste vara mitt jobb att hitta på någe att göra, kan ingen annan ta på sej den rollen ett tag. Skulle vara så kul att inte behöva fixa o dona hela tiden. Men jag vet, jag får skylla mej själv.

Så fint väder, ska sätta mej ute i solen ett tag o odla lite fräknar hade jag tänkt. Får hoppas på att det är lä där, för det blåser ju som tusan ute. Cyklade till o från jobbet, motvind åt alla håll tyckte jag. Men det är väl inte möjligt?!

Nej, nu måste jag ta itu med allt, eller lite iaf.

4 dagar kvara bara.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0