Min dag idag

Då är jag äntligen hemma. Så skönt, vädret är underbart, våren är kommen. Precis vad jag behövde just nu.

Hunnit fixa mamma i håret, då är det bara ett par kvar, sen har jag gjort bort det för den här gången.

Gick så bra igår. Slutade jobba strax innan 18.00 så jag skulle hinna äta innan jag tog mej till flyget. Men jag kunde ju inte äta, va inte hungrig alls ju. Tog bussen kom till flyget 20 minuter innan det skulle lyfta. Så jag slapp sitta o vänta. O denna gång så var flyget i tid, landade till och med innan vi skulle. Så jag hann ju med bussen med god marginal.
Världen är ju som många säger, ganska så liten. Träffa en kund på Arlanda, vi hade visst  flygit med samma flyg ner och troligen ska vi åka samma flyg hem oxå. Knasigt hur det kan bli. =)

Varit på stan idag, handlat lite, ätit glass o hälsat på några vänner. Spenderat dagen med mamma o kvällen med pappa.
Kom hem igår kväll o då såg jag det, mitt rum är inte längre mitt rum...känns tufft, fast jag vetat om det länge. Så nu kommer jag inte hem lägre, utan nu får jag komma på besök. Känns så där. Men det var fint iaf.

Imorrn  bär det av till Gamm-Farmor o morföräldrarna. Ska fixa dem i håret o så ska jag låta dem skämma bort mej lite.

Nu ska jag gå o äta jordgubbar...belgiska. Inte från jordgubbslandet...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0