Dax att gå och gömma sig?!

När det gått så här långt så brukar jag springa iväg och gömma mej...Vet inte vad jag är rädd för...det vanliga kanske, att bli sårad..eller såra andra.  Men jag tror ändå inte riktigt att det är det jag är rädd för, kanske är rädd för att det faktiskt skulle kunna leda till någe, någe bra. Men eftersom jag alltid gömmer mej, så får jag ju aldrig veta.
Men jag tror att jag ska fullfölja det denna gång, bara för att se vad som sker, behöver ju inte ha några förväntningar alls ju, funkar det så funkar det, annars får det väl vara. Ska ju inte behöva vara så svårt.

Men det känns alltid som om den andra personen känner mycket mer, och det är nog därför jag tycker det är så jobbigt. Kanske inte ska analysera så mycket, och bara ta det som det kommer...ska kanske göra så...


Annars så är allt på topp just nu, känns lite tufft att gå upp på morron, lite extra tufft. Men sista veckan innan semestern är ju alltid så hemkt lång ju..hur nu det kan komma sej. Har iaf bara 2 dagar kvar på jobbet nu, ska bli så skönt..


Ha det kalas alla goa o glada. Puss puss

Trackback
RSS 2.0