Jag vill verkligen inte..

Gjorde illa mej i knät för ungeför 2 1/2 vecka sedan, när jag var på maskerad. Jag hade hoppats att det skulle vara bra nu..men icke.
Igår lämnade jag kryckorna hemma, det skulle ja inte gjort. Gick som en gammal gammal tant, med put rumpa. Inge kul alls, o så hemskt långsamt det gick.
Nu ska ja nog söka hjälp igen, va hos en läkare för 2 veckor sedan, men han sa inte så mycket. Sa att jag hade för ont för att han skulle kunna göra en ordentlig undersökning...jaha...
Får väl lov att ringa dit igen på fredag, då ja är ledig. O hoppas dem har tid för mej. orkar inte längre, vill kunna gå som folk igen.
och till råga på allt så har ja gått o blivit förkyld oxå. Men det är ju bättre att ta allt på engång, Hade ju varit hemskt tråkigt om ja blivit förkyld när ja blivit bra i knät.

Men visst blir man lycklig nu när det är så fint väder?! Så skönt ju, och gott med all glass man får äta. För man kan ju äta glass med gott samvete när solen skiner =)

Kommit på att folk är hemskt trevliga emot en när man går på kryckor. Som att man har en massa gemensamt med en massa folk man aldrig träffat tidigare. o alla busschaffisar är ju egentligen väldigt trevliga..vem kunde tro det =)

Puss puss på er alla soldyrkare

Trackback
RSS 2.0