Sammanfattning....


Hänt så mycket den sista tiden så jag vet inte vart jag ska börja. Tror ja struntar i att börja och plockar bara ut några saker.  

Åkte ju hem, det var kul. Hemma var det skoj, hände mycket. Kul med kalas o fest o krogen. Trevliga människor överallt.  

Valborgsfirande blev det i Uppsala, det var intressant. Kul att träffa så mycket nytt folk, men ja fick ju lov att vara extra trevlig, annars skulle nog syrran min inte ta med mej på besök igen. Hoppas jag lyckades.=)Fick ett väldigt roande erbjudande, kunde ha tjänat snabba pengar kan man säga. Jaja, jag vet att det inte var på allvar, men ett sådant förslag tror jag aldrig att ja kommer få igen =) 

Sen bar det av till Arlanda i väntan på flyget. Då slapp jag sitta själv, det är ju alltid kul om man har någon att prata lite med iaf. Fick skjuts hem också. Men ja kände mej ganska så otrevlig i bilen, men jag hör ju inte mycket alls efter att ja spenderat tid på ett flygplan. O då menar jag särskilt vid landningen Får sådant hemskt lock för öronen, kan sitta i flera dagar om jag har riktig otur. O inte gav ja nå bensin pengar heller. Skäms, det är vad jag gör. Men men, få försöka fixa det på annat sätt.

 Jaha, ikväll är det dags att kolla hur fel låt låter... för det är väl alltid fel låt som vinner. Eller är det kanske inte så? 

Nu måste jag städa, och det noga, ska visst få nattfrämmande idag. Bäst att köpa hem lite frukost då också kanske....hmm....får se om jag hinner.

 Puss puss o mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0