Vad ska jag vara?

Har fått ett litet problem, eller det kanske inte får klassas som ett problem. Men man kan väl säga att jag inte riktigt vet hur jag ska göra.

Jag har blivit medbjuden på maskerad i helgen. Men jag har inte den blekaste aning om vad ja ska klä ut mej till. Någon som har någe förslag så tveka inte =)

Vill gärna vara någe roligt o oväntat. Men ja är heöt tom i huvet. Kan inte komma på någe alls. Just nu är ja lite inne på troll, men det känns lite tråkigt. Att det ska vara så svårt. Är ju kul att man får gå på maskerad någon gång, händer inte så ofta. O det är ju kul att klä ut sej n¨gon gång ibland oxå.

Jaha...det får väl vara nog nu. Löser sej väl till slut...

Äntligen är måndagen över iaf. Känns alltid lika bra, O detta är ju en kort vecka oxå. Ännu bättre =)

Puss o kram o nyp i stjärten. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0