Törs jag hoppas att det håller?

Kan ja lita på min tur? Jag hoppas då iaf på det. Dem har varit så snälla mot mej, fast ja inte alls gjort mej förtjänt av det. Nu hoppas jag bara att ja aldrig behöver höra någe mer om det där..från någon alls.

Imorrn ska ja visst på kalas. Köpte present idag, blir nog bra. Känner egentligen inte alls för att gå dit, brukar aldrig vara särskilt kul..men imorrn kanske. O alla andra ska ju dit så...Hade hellre hittat på någe bara vi närmaste. Men fyller folk så gör dem ju det.

Jobbat idag. Alldeles ensam. Praktikanten behagade aldrig dyka upp.. så kan det vara. Jag får kanske lägga av med att vara så snäll o bli lite tuffare för dem, så dem får mer respekt för mej. Får tänka på det till nästa gång det är dags.

Nu är makaronerna klara.

Puss puss o trevlig helg
Trackback
RSS 2.0