Snart jul =)

Fullt upp denna veckan. Jobbade o bakade i helgen. Städade i måndags efter jobbet. Jobbade på tisdagen skyndade hem för att ställa iordning inför kvällen då vi skulla ha överrasknings kalas här hemma. Blev lyckat o goda bakverk =) idag så har ja jobbet o tvättar. Imorrn får ja besök o de stannar tills på söndag...

Lika bra det är fullt så slipper ja tänka så mycket...orkar inte grubbla just nu, så det är kul att det är fullt. Vart mycket sista tiden, fick ett ryck och åkte till uppsala o hälsade på syrran. Var kul, o gick ändå ganska så bra att åka med bussen..


....här satt jag o skrev o så insåg jag i sista sekund att klockan var mycket, jag skulle bli sen till tvättstugan. Vilket jag oxå blev, o då får jag inte ut mina kläder. Ilade iväg till andra tvättstugan för att boka nästa tid oxå, halkade på isen. Fick en gigantisk bula i pannan, o dagarna efter så kröp den ner till ögat. Så jag har gått omkring i ett par veckor med en blåtira...inte så kul. Nu är den i stort sett borta o bulan har nästan försvunnit helg..så just nu förknippar jag denna blogg med otur...därför detta kom lite sent...tanken var ju att det skulle vara innan jul fortfarande.

Jaja...god jul o gott nytt år, i efterskott ;)

Puss puss

Trackback
RSS 2.0