Aj som *BIIIIIIP*!!

Nu ska jag skriva om någe som är lite av en tabu.

 

Men det gör så ont så jag vill bara skrika, gråta o krypa ihop o fosterställning.

 

Mensvärk!

 

Visst kan jag gråta om jag vill, men blir knappast bättre, skrika skulle kunna ställa till problem om grannarna hörde. Kan ju tro att man blir misshandlad eller så. Fosterställning hjälper inte mycket.

Tur man kan ta värktabletter. Stackars dem som fick genomlida detta när det inte fanns sådana att ta till.

Hjälper en hel del, inte till 100% men nästan. Tack gode Gud för dessa små vita tabletter.

 

Jag har nog egentligen ingen rätt att klaga då jag inte lider så här mycket varje månad,

Den som har det så kan jag bara tycka synd om och då menar jag inte på ett nedlåtande sätt.

 

Konstigt egentligen att det kan vara så stor skillnad, processen är ju i stort sett den samme så då borde väl smärtan vara ungefär samma också.

 

Ska pröva alla knep jag kan komma på. Ska ju nämligen iväg o äta pizza snart, men som det känns nu så mår jag bara illa vid taken på mat.

 

Varmkudde, te o värktablett får de bli.

 

Idag blir det inga pussar… Kan inte få ansiktet att sluta grimasera…

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0