Då var det dags för slut.

Så var det dags att lära sig skriva ett nytt år då…brukar ta sin tid innan det sitter.

 

Nu är jag ledig i 4 dagar. Känns skönt men jag kommer bli hemskt rastlös då jag inte har mycket jag ska göra…

Blir troligtvis förkyld, då halsen irriterat i ett par dagar. Fick mig till o med att gråta på jobbet idag.

 

Klockan är halv nio och jag är så trött att jag skulle kunna sova nu, men det känns tråkigt.

Kikar på Simpsons istället =)

 

Kan man gå från bekant till nära vän och så tillbaka till enbart bekant igen? Går det i så fall att komma tillbaka till vänner igen?

 

År 2010 kommer blir ett bra år….finns som inga andra alternativ =)

 

Människan är som en fallskärm. Utvecklas den inte är den inte mycket värd.

Tänk på det ni..

 

 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0