Idag var det dagen D...

Idag var det första dagen på det nya jobbet. För det blir ju ändå så, fastän jag går till samma lokal som innan så är det ju ändå ett nytt jobb. Det första jag ser när jag kommer in på jobbet är att den fula lila dörrposten är vit! Så fint, som jag försökt pika den förra chefen att det måste göras någe åt den o hon lyssnade då inte på det örat. Men här går det undan, en massa planer o vissa saker är till o med påbörjade, fast dem fick tillgång till salongen så sent om igår. Imorron ska vi ut o äta tillsammans o nästa vecka ska vi på visning. Så kul att det händer lite saker =) Precis vad jag behöver.


Så har jag varit duktig också. Jag har inte fuskat med sötsaker, fast det fanns på jobbet idag. Och så gick jag hem, höll på att frysa fast efter vägen, men som tur var hann jag hem innan det gick så långt.=) Imorron har jag sovmorgon så du ska jag gå till jobbet, om vädret fortsätter vara så här fint, för på dagen när solen skiner är det ju lite varmare iaf.  


Nu tror vi att vi kommit fram till vad vi kan ha i bilen istället för godis... nötter. Det är ju både gott onyttigt. Först var tanken vindruvor, men då blir man så kissnödig ju. Andra förslag var russin, men det är ju inte mycket bättre än godis. Sen var det morötter, men kändes lite knepigt om vi skulle behöva ha latexhandskar för att äta dem, man blir ju så orange om fingrarna annars ju. Men det får nog bli nötter. Så nu har vi löst det... eller kanske iaf =) Hörde att Hanna hade varit o tränat idag på lunchpassat, men hon hade visst fått ett privat gympapass, då hon var den enda motionären =)


Nu ska jag göra lite varmchoklad... eller det kanske blir en kopp te... har inte riktigt bestämt mig ännu.


Puss puss o lite värme på posten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0