Virrigt

Idag så skulle jag ju vara duktig o gå till jobbet. Men det blev inte så, jag var för trött och långsam. Var ganska lugnt, som det är den här tiden. Men blev lite förvirrat ett tag. Då en kund av misstag tog en annans kunds jacka och gick. När sen den drabbade kunden var klar så var det inte så mycket att göra. För vi hade inga nummer. Men då fick hån låna den andra jackan och så tog vi hennes nummer så vi kunde ringa när den andra kunden kom tillbaka, för det visste vi att hon skulle göra eftersom bilnycklarna låg kvar i jackan. Men hon kom inte tillbaka, så den andra kunden kom igen när hon var klar med sina ärenden och lämnade igen bilnycklarna och sin adress. Efter ett tag så kom kunden som tagit fel jacka igen, och frågade om hon glömt sina bilnycklar hos oss. Hon var inte ens medveten om att hon inte hade sin egen jacka på sig. Knasigt…

Visst båda var svarta o ungefär i samma längd..men det var olika storlek och kvalite på dem. Hon var väl uppe i varv så hon inte märkte någon skillnad.

Tur det löste sig iaf.

 

Idag gick vi ut och åt middag efter jobbet. Vi gick till Gandhi, till deras nya lokal. Det var gott och trevligt. Fick reda på lite planer och idéer om salongen. Kommer nog bli jätte bra, så kul att det händer någe nytt. Känns ju fortfarande lite ovant att inte ha Marie där, men än har man inte riktigt fattat att det skett. =)

 

Handlade lite nötter o frukt efter middagen, så nu är jag taggad inför Ikea resan. Ska bara orka kliva upp imorrn bitti =).

 

Nu ska jag lägga fram lite saker innan jag ska sova.

 

Kokos pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0