Hur ska man orka?

Hur ska man orka med allt man gör när man ändå får reda på att det inte är till någon nytta?
Varför ska man då försöka anstränga sig?
När det som är på riktigt för en själv bara är på låtsas för en annan. Det är ingen vidare känsla ändå.
Man vill ju gärna tro att man gör någon nytta, man får väl intala sig själv det iaf för att orka fortsätta. För ge upp det går ju inte, det finns inte i mitt huvud. Någon gång måste det ju funka. Vad är det annars för mening?
Hur ska man kunna älta sina egna små problem och funderingar när man vet att dem inte är någe problem alls egentligen?

Jaja....i helgen var jag i Tjollefteå, det var trevligt. Fick smaka surströmming oxå (Kan inte säga att jag åt, det skulle kännas som att överdriva) Tyckte inte det var så farligt alls, inga märkbara men av det iaf, inte ännu.

Idag har jag städat och handlat då jag får storfrämma imorrn. Sallad och choklad är det som står på schemat.

Nu ska jag grubbla vidare i min ensamhet.

Puss puss på pannbenet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0