Afro o allt mölligt

Denna vecka har varit lång. Fick inte mycket sömn i början av veckan. Men det är så det blir ibland.
I måndags var det en kund som aldrig behagade komma, försökte ringa men kom direkt till en telefonsvarare...undrar vad det är som kan ha hänt... I tisdags var det en kund som kom en timme fel, så det gick inte att göra någe då han kom när jag sutade. Tog aldrig hans nummer då han bokade, eftersom han är en kund som brukar gå hos oss ibland och jag var säker på att han skulle dyka upp. Men han kom dagen efter istället. Var ju bra det, annars hade jag ju förlorat en del av min lön...nu förlorade jag bara lite =)

I måndags var jag på gympa i parken, tisdagskvällen åts det mat vid kajen. I onsdags åkte jag hem direkt efter jobbet och satte mig på balkongen en sväng. Det var mysigt. Idag har jag varit på Afro gympa i parken och imorrn ska vi på dans. Och till helgen bär det av till Lycksele...för det har jag bestämt. =) Fick plats på ett vandrahem, då hotellet vi tänkte bo på hade fullbokat helgen...

Nu ska jag fixa iordning lite inför morgon dagen. Och försöka komma in på banken igen...måste ju betala räkningar, men internetbanken vill inte riktigt sammarbeta med mig ikväll.

Puss puss i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0