Dans

Jag hade väldigt trevligt igår. Första dansen gick väl så där, stackars kille som bjöd upp mig, han visste inte vad han gav sig in på.

Men sen var det som det släppte, men nog hade jag föredragit mer bugg o mindre foxtrott. Men kul hade jag.

Dansade med en kund, det gick ändå bra, så jag behöver inte skämmas när vi ses nästa gång iaf. Sen fanns det en annan, som jag gärna hade dansat en sväng med, men jag vågade aldrig bjuda upp….fega jag. Jaja, jag fick byta ett par ord med honom innan det var någon som tog över….

Men det är nog snart dags för hen att komma förbi jobbet =)

Annars är jag mest bara kluven….varför blir det alltid så här…eller det kanske det inte blir, men det känns alltid så.


Jag fegar ur när jag vill, men när jag inte vill så törs jag….så jäkla dumt!


Vart är solen idag då...dem hade ju lovat en sådan under helgen...så tråkigt med detta gråa.

Trevligt helg

Puss puss

.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror att jag ska ringa och fråga ut dig lite..

2009-05-10 @ 20:11:46
URL: http://lilladrini.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0