Slutet på denna helg...

Kunde ju inte hjälpas, här sitter vi o kikar på andras bloggar, o då blir man ju lite sugen att plita ner någe vettigt....tyvärr finns det inget vettigt att skriva. Men jag ska ändå göra en liten sammanfattning av tiden som varit.

Torsdagen blev en tråktorsdag. Jag jobbade till sex, gick hem, var då så trött så jag orkade inte ta mig för något. Stoppade öronproppar i öronen och kröp i sängs. Somnade tidigt och sov länge länge. Sen så gjorde jag nog inte så mycket, inget jag kan komma på nu iaf. Men på kvällen ilade jag till bussen, åkte med Hanna till en fest. Där Elin o co var. Det var kul att se henne igen, var väl ett halvår sedan sist. Tog en taxi till Olles, fast taxichaffisen sa att inget på stan var öppen, men tji så fel han hade.
Det var väl skoj..men det bästa var ändå kebaben som jag o Hanna tröck i oss innan vi for hem.
Gick sådär att sova, fester i huset o så "bönerop" på morgonen.

Stackars mina kunder på lördagen, jag trodde ett par gånger att jag skulle somna ovanför deras huvuden.. tur för dem, men mest tur för mig så gjorde jag inte det. Men det var skönt när dagen var över.

Gick hem, handlade och däckade i soffan, där jag tänkte stanna hela kvällen. Men jag fick en fika inbjudan. Så jag pallrade mig ner till stan igen. Det var trevligt. En lördag i söndagskänsla.
Hann precis med bussen hem.

Idag har jag fixat med blommor o frön. Dammsugit o haft mig. O så tvingade jag Hanna att hjälpa mig släpa upp mina saker till balkongen, o som om inte det vore nog så tvingade jag i henne en halv pizza oxå, en Lövpizza =)

Nu ska jag nog skära lite grönsaker till morgondagens lunch.

Söndags pussar åt alla!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0