Tyst och snål...

....det ska bli min nya melodi.

Jag inser att jag har en tendens att prata lite mycket, att ta över samtalet, o det är ju inte vidare snällt. Men det är kanske så det är, man pratar o lyssnar o pratar...Men ska försöka att skärpa mig lite iaf. För min egen skull iaf

Sen så ska jag försöka vara mindre generös. Låter ju fruktansvärt, men jag tror att det är nödvändigt. Jag slösar så mycket pengar på andra, och jag tycker det är kul, men jag tror det finns en del som har börjat ta det för givet.Så jag ska försöka att dra ner på det där... Så får vi väl se hur det går, nu ska jag bara skämma bort dem som jag tycker förtjänar det på ett eller annat sätt =)

Det ovan skrev jag för ett par dagar sedan, men när jag skulle publicera det så ville inte min dator och internet sammarbeta längre så det blev aldrig någe...som tur var så fanns det sparat, det var ju kul för mig =)

Nu är jag ute på upptäcktsfärd. Är i Uppsala idag, Surahammar i morgon, Kungsör på lördag och så Umeå på söndag. Fullfart med andra ord. =)
Idag har jag slösat pengar, men mest på mig själv och så lite på syster oxå, men det var ju för att hon haft namnsdag =) Jag köpte bland annat ett par byxor, och jag hade fel på min storlek med 4 nummer!!! Så jag kunde ha 28, jag som trodde jag skulle ha 31.....inte illa =)

Nu har pappa kommit på besök så då ska jag kanske vara trevlig och dricka kaffe och prata strunt =)

Puss puss o torsdags mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0