Vad är det för mening med att tänka på dig?

Jag vill inte tänka på det mer, orkar inte och vill inte. Jag vill bara ha det som ett fint minne i ett rum i huvudet, som jag kan öppna dörren till o kika in lite när jag känner för det.


Jag vet att du är i staden i helgen, det gör ju inte det hela bättre.

Håller koll, kikar o spanar... fast jag inte vill, jag orkar inte!

Ingen mening alls med det, inte en chans, helt meningslöst och bortkastat.

Men tankarna vill inte sluta snurra.

Tänk om, kanske där, kanske då.

Önskar, hoppas mer än jag vill erkänna.

Längtan, förtvivlan, hopplöshet och grubblerier.

Frågor som vill ha svar, svar jag troligen inte vill ha.

Snälla sluta!

Snälla skratta åt mig så kanske jag kommer över det, som Håkan säger.


Vad är det fär mening, finns ingen mening, helt meningslöst...men ändå så kan jag inte sluta hoppas, spana o tänka... tänk om


Varför?

Släpp det, kom över det, stäng in det. Ge det inte mer tid eller energi.

Låt det vara, lämna det som det är, blev, ska vara.

Ge någon annan en chans!




Jag blir galen, galnare än vanligt. Jag vill o vill inte. Jag vet att det är kört, för sent, på tok för sent. Mitt fel, helt o hållet...eller till en väldigt stor del iaf.


Tänker på dig, men än jag någonsin tänker erkänna, för mig själv eller för någon annan.


Delar med mig av min hopplöshet, puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0