Fredagsmys

En jätte bra fredag.

Hade då inga förväntningar. Inga planer alls, men det visade sig ju bli en jätt emysig fredag. Jobb med gräddig tårta och lunchmackor. Inte illa alls.
Sen gå lite ärenden på stan, sen göra Marlén sällskap medans hon slösade pengar =) Eller nej, hon slösade inte hon köpte ju bara vettiga saker. Skor måste man ju iaf ha.
Sen så blev det för tok för mycket taco på Balder. Med gällt pianospelande, det kom dock varken från mig eller Marlén, så ni behöver inte vara oroliga =)
Sen så kände vi att vi nog ändå hade plats för lite godis, så det fick bli nästa anhalt. Eftersom jag knappt vill vistas i min egna lägenhet (av förklariga orsaker....) så fick Marlén bistå med sin. Katta gav mig godkänt ganska fort, kanske kände igen mig på stanken, eller oxå var hon bara på bushumör =) Vågade dock inte riktigt ge mig in i matchen, hon har ju lite mer klor än mig, och klarar mig med alla rivmärken jag orsakar på egen hand =)

Nu lyssnar jag på Hello Saferide. Tack o lov för spotify =)

Det är Tobbe som vill ha kaffe, inte Thore. Thore är klart bäst i Idol. =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0