Stressad!

Blir sällan stressad, eller det beror så klart helt och hållet på situationen. Men inte ofta jag känner att jag är stressad iaf. Men nu försöker jag bli det, om en månad ska tävlingsbidraget vara inne…och jag har inte ens hittat någon modell ännu…inte sökt vidare aktivt heller. Vet inte vart jag ska hitta någon.

Känner ju mig själv och vet att om jag inte försöker stressa upp mig så kommer jag att stå där sista veckan och inte kommit längre än vad jag har gjort nu. Så stress stress stress till mig. Tar gärna emot lite hjälp också, det medger jag =)

 

Ska kliva upp imorrn och packa…eller det är tanken iaf.  Får se hur mycket ork jag får ihop.

Sura på torsdag kväll och Stockholm till helgen. Blir toppen =)

 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0