Tisdags sjukan..

Hmm.. Idag har jag haft en sådan hemsk huvudvärk, hela dagen. Kännt mig alldeles tung i huvudet. Förra veckan var det halsen och bihålorna som spökade...så tror jag lider av tisdags sjukan. Kan ju aldrig vara bra. Hoppas det bara är tillfälligt. Antar att jag får vänta en vecka innan jag får reda på det =)

Idag har det varit info om Disp. Det nya märket vi ska ta in på jobbet. Känns kul, gillar produkterna så det ska bli spännande. Imorrn är det visning på schemat, kan bli kul. Hoppas få någon idé till tävlingen jag ska vara med i. Nerväs som tusan, inför tävlingen, inför intervju (hoppas den inte blir av) men hittar jag bara någon modell som känns bra, så löser de sig nog.

Vi har en elev denna vecka, inge fel på henne, men jag gillar inte att ha elever där. Tycker så synd om dem, då det inte finns någe roligt för dem att göra. Städa och tvätta hela dagarna kan inte vara vidare skoj. Har aldrig förstått varför dem vill vara på en salong på sin praktik, vad tror man att man ska få göra. Färga håret sitt kanske. Jaja...2 dagar till ska jag väl klara av.

Imorrn är jag ledig. Då blir det spinning på förmiddan...Jippi!! (bara aningens ironisk) Sen blir det jakt på skor o mat. Ska till Strömpilen, längesedan jag var där så det ska bli kul. Skönt att kunna åka bil hem med alla matvaror oxå =)Känns lyxigt måste jag säga.

Ni ska jag sova och hoppas tisdags sjukan är borta när jag vaknar.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0