Längtar.

Jag har just i denna stund drabbats av en hemsk hemlängtan...vill hem till Sura.
Vet inte varför, men det beror inte bara på att jag är nyfiken på att se hur fint det blev i köket. Jag saknar dem. Kunde jag skulle jag ta cykeln hem på direkten, fastän det regnar ute.

Känner mig tragisk oxå, som trycker godis och sitter på internet en fredags kväll. Jag känner mig nöjd med att inte göra så mycket ikväll, men kan inte hjälpa att det känns lite tragiskt oxå. Pratar via msn med en bekant, men önskar att dem vänner jag inte hört någe av på ett bra tag kunde ta kontakt på någe sätt. Känns lite trisst om det alltid är jag som ska ta första steget, det funkar ju inte riktigt så.

Imorrn ska jag göra någe som jag inte vill...eller jag vet inte riktigt vad jag vill. För ville jag inte så skulle jag ju inte fara, men det känns jobbigt ändå på någe sätt, har bara inte kunnat komma på på vilket sätt ännu. Får väl se hur det blir imorrn, oroar mig säkert bara i onödan.

Längtar efter att få gå ut och dansa oxå. Får se när det kan tänkas bli av....vill ju som inte gå själv. Men någon gång så.

Imorrn ska jag träna lite oxå, och det känns kul. Få bort lite aggresioner är ju aldrig fel. Sen ska det bli stadsvandring. Kanske kan göra någe fynd, men troligast är väl att man blir sjukt less på allt folk som haft precis samma tanke.

Idag blev det mat på Wayne's med världens bästa Marlén, det var trevligt. Har en hemsk tur som har fått henne som både vän och kollega. Vette tusan hur det skulle vara att gå till jobbet annars. Bra mycket tråkigare iaf =) 
Åt ceasar sallad på Wayne's, den är väldigt god.
 
Känner inte igen mig själv, är som en ny person, det kanske kan vara bra. Kan ju göra hösten bättre, om jag bara kan sluta vara lite små nere. =)

Blev ett knäppt inlägg detta, men det bjuder jag på.

Sockersöta pussar. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Marr

Snyft.. blev lite rörd.. desamma till dig, spagetti you :*

2009-09-27 @ 19:02:12
Postat av: Marr

Snyft.. blev lite rörd, desamma till dig! Spagetti you :*

2009-09-27 @ 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0