Min vecka.

Jo, eller nja. Men delar av den iaf. Idag har jag varit ledig, slappat mest hela dagen. Läst, lyssnat på musik, diskat och så fick jag ett ryck, plockde fram ett par gamla byxor och började klippa, dra och slita, sen ploca i sär, placera om och knåpa ihop...gick bra. Ibland åtminstonde. Maskinen min vill inte riktigt sammarbeta med mig, nålen gick av, tråden gick av så många gånger så jag tappade räkningen, undertråden ville sällan underlätta mitt arbete, lampan funkade inte och mitt uppe i allt så valde den att lämna sin plats och ramla ner... Blev klar med mitt projekt, men känner mig inte riktigt nöjd... får se om jag kan hitta på någe sätt att förbättra de på, men det får bli en annan dag.

Igår var jag och tog en spruta, så nu är jag vaccinerad mot Hepatit A, kan ju vara bra. Sen så åkte jag och drack kaffe och åt bulle hos Hanna, pratade lite strunt oxå innan vi gick med våra cyklar ner till stan. Vi åt salladsbuffe till lunch, det var gott. Lite godis och promenad hann vi med oxå, och då såg vi den...den var som självlysnade...Di Leva, han ska hålla en spelning...i Piteå. Tur för oss det, för annars hade vi nästan inte haft någe val. Han är ju en stor del av våran sommar.
Vi har även utökat våran spellista med I like big buts...men den spelas inte lite flitigt, utan dyker upp i huvudet lite då och då bara =)

Sen gick jag till jobbet, gjorde det jag skulle, första dagen jag jobbade till 18.00 på väldigt länge, men det var inget man riktigt märkte av, skönt det.  När jag slutade så gick jag och Marlén och åt tacobuffe. (jag måste ha bra förbränning som kan äta buffe 2 gånger på samma dag)

Jag är en fegis, tror dock att min omgivning på sätt och vis bidrar till min feghet...men jag ska ta itu med det snart...till helgen eller till veckan...får se.

Avundsjuk och nedstämd är väl 2 ord som passar bra in i mitt liv just nu, men samtidigt något jag föröker undvika att framkalla allt för ofta. Då skulle jag inte klara av mitt trevliga sällskap särskild många minuter =)

Var på en otrolig fest i helgen oxå. (inte otroligt rolig, utan bara otrolig) "jag vill ha en egen måne.." ver det som mötte oss när vi kom. Kunde inte hålla mig, började skratta, vill inte, klarar inte av att gå in..men vad hade vi för val? Massa allsång, dans, dans till sång. Tips och råd, kritik, beröm...massa annat..
Efter 3 timmar tyckte vi ändå att vi kunde åka...så hade vi kollat på klockan ett par gånger..

Nej men lite glass på det här så bör det bli en toppen kväll =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0