Dags igen då.

Sitter just och äter glass och bara har det bra.... eller ska jag vara ärlig så ilar det i tänderna av glassen och den är inte vidare god. Men jag har det bra iaf. =) Superb musik, är en av Mando Diaos tidigare skivor som snurrar. För att vara mer exakt så är det deras andra skiva. Men fråga mig inte vad den heter, för sådant har jag inge kolla på. Då måste jag resa mig från min sköna plats i soffan, ställa ifrån mig glassen och gå hela vägen (ca 2 steg enkel väg) till mitt cd-ställ och kolla.
Jag vet vad ni tänker nu. Det är väl bara att kolla upp det på nätet...o ja, visst men då ska ni veta att det skulle ta mycket längre tid. Eftersom min kära vän Herr Dator inte vill sammarbeta med mig alla gånger.
Men jag har ju gett er all info för att själva kunna söka rätt på skivan och då se vad den heter. Mando Diao skiva nr 2. Grym!

Haft en bra helg. Mys fika på kajen, promme, city beach, bio. Sov morgon, god mat, promme. Efterrätt, slappa. Städa, tvätta osv. En mycket bra och givande helg, och nu är jag superladdad för en ny vecka.

Vet nästan vad jag ska göra varje vaken sekund i veckan som kommer....nja, riktigt så illa är det kanske inte. Men nästan.

Kan sammanfatta det hela lite. Jag ska hinna med träning, dansning, taconing, partying och en massa annat. Tror det kommer bli en toppen vecka.


Och imorrn är ju min kära kollega tillbaka på jobbet igen. Ska bli kul att se henne, är ju ändå en hel månad sedan vi sågs. Hoppas oxå det kommer nå kunder så vi får att göra, annars går dagen så sakta.

Nu ska jag jaga bort lite flugor som invarderat mitt hem...jäkla flyfän!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte inte att du skulle titta det på datorn jag tänkte att du kunde kolla det efter du ätit upp glassen..... Du skrev ju inte vad den hette trots att du tittade....

2010-08-18 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0