Dumma Dan!

Idag har jag ont i ryggen ska ni veta. Idag efter att jag besökt Dan så började smärtan. Han är inte vidare snäll och mjuk. Nej hårdatag ska det visst vara. Men imorrn är det säkert bättre, mycket bättre än innan. Det är då det jag hoppas på, för Dan är dyr i drift ska ni veta =)

Sen så ska jag visst åka hem nästa helg, blev precis klart. Så då är i stort sett alla helger fram till Cypern planerade. Kommer gå fort, snart är vi där =)

Imorrn är jag ledig. Första lediga onsdagen för i höst.
Ska upp tidigt och gå till Myrorna.
Hoppas göra nå fynd där, men hoppas ännu mer på att göra ett jackfynd på sportaffären som jag glömt namnet på. Minns aldrig om det är Intersport eller Team sportia. Sen blir det lunchande på cafe innan jag blir lämnad åt mitt öde och får försöka fördriva dagen på egen hand.

Städa är väl det som ska göras...kul.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intersport

2010-09-04 @ 08:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0