Jagar trottoarer

eller  kom precis på att jag inte ens jagar dem just nu. Måste först hitta till vägen.

Jaja...igår var det grekiskmat för hela slanen. O så grymt gott det blev sen då. Grym tsatziki och brödet var inte illa det heller. Moussakan blev bättre än jag kunnat tro och salladen till var inte av denna värld =) Har man inte prövat den capuccinoglassen vi åt igår så har man missat någe kan jag säga. 

Vet bara inte vad som hände med våran underhållning...jag som hade sett fram emot lite gyllene tider i grekisk tappning. Men Per (inte Gessle) svek.....dålig stil.

Tur Adele kan bjuda på kluriga texter med stundtals djupa meningar iaf.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Pelle

Får köra igång webcamen nästa gång ni har en grekisk afton och köra lite Gyllene tider på grekiska :D

2010-08-24 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0