Varför?

Kan inte förstå varför hon ska behöva drabbas av allt. Stackars, stackars henne. Sådana här gånger känner man sig så fruktansvärt maktlös. Önskar det fanns någe man kunde göra.
Vet inte vad jag ska skriva mer. Men livet är väldigt sällan rättvist. Men som man säger så har ju heller ingen sagt att det ska vara det heller. Vill slå någon, men vet ju att det inte är någons fel. Bajs säger jag bara!!

Annars så har jag haft en bra dag idag, snälla kunder. Lagomt mycket att göra. Hände en liten incident. Får ta på mig den helt. Jag råkade visst placera telefonen i en låda...o så förstod jag inte att det var hos oss det ringde, det lät ju så tyst...och så kunde jag ju inte finna telefonen någonstans... Så du som ringde, förlåt mig. Men jag fattade aldrig... På fredagar är huvet inte alltid med.

God mat med kollega efter jobbet. Synd bara att dem inte hade lika god aioli som sist. Inte för att det var någe större fel på den nu, men det var snäppet bättre sist.
Sen blev det en på tok för stor godis påse med hem, men det skyller jag på Marlén. Ville ju inte svika henne =)

Humöret är aningens bättre, hoppas det får lova att fortsätta så.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0