Dags för min alldeles egna årskrönika =)

Då var det väl läge att sammanfatta året som gått. 2010 börjar ta farväl och 2011 är på väg för att hälsa på oss.

Kommer komma en del siffror nu, men alla är ungefärliga, kan inte svära att det är exakt, men ungefär iaf. =)

Under 2010 har jag:

* Sytt 3 kjolar

* Varit ute och ätit minst 2 gånger i månaden

* Tränat i snitt 2 ggr i veckan

* Varit på dans ungefär var tredje vecka

* Bion har jag besökt en gång i månaden, nästan iaf.

* Varannan helg har jag varit ute

* Har i snitt satt mig på ett flygplan varje månad.

* Varannan månad har jag fått besök

Ja, när man ser det så här så kan man ju fråga sig hur jag hunnit med att jobba =)

Har oxå lyckats klämma in 2 buggkurser, ett par konserter och en del dags utflykter. Tycker jag får känna mig relativt nöjd ändå =)

Moneybrother får högsta betyg av konserterna sen kommer dem i följande ordning Salem, Björn, Britta o Deportees. RAW har jag oxå besökt, men nästan förträngt...av olika anledningar =)

En tur till Flurkmark, kanske inte går till historien men ändå en bra tur =)
Ö-vik, Skellefteå, Bettnes, Stockholm, Cypern, Egypten o Riga är oxå några platser som fått besök av mig under året. O sist o nästan minst, så har ju Sura fått en del besök =)

Kommer oxå minnas Barista rundan, allt jag lärt mig om expanders =)

Personer har oxå försvunnit ifrån mig under detta år. Vilken alltid är jobbigt, men det är bara att acceptera att det är så och på någe sätt finna ett sätt att gå vidare.

Har oxå fått uppleva att killar mest bara är skit =) Även om många har bevisat för mig att det kanske är en lättare överdrift =) Men kommer nog fortsätta med "Killar är skit tills de bevisat motsatsen" mindre risk att bli besviken då

Avslutar denna krönika med några citat från 2010 några från mig, men mest från Hanna. =)
Tror jag brukar kunna prata rent o inte flumma till det någe alls......eller hur det nu är...=)

"Varför snåla när det kostar lika?"   (det kan man ju fråga sig)

"Jag är iaf ingen Homofil"    (inte lätt att skilja på homofil o homofob) 

"i'm not Barney, I'm Eggplant"   (massa skratt på Bettnes, tack killar för den)

Gott slut och ett underbart, fantastiskt nytt!!!

2011 kommer bli ett år med massa möjligheter, det känner jag i lilltån!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0