Dan före dan före doppare dan.

Jag har bara jobbar i fem timmar idag, men kära någon vad jag har jobbat. Är så mycket att göra nu innan jul. Men tiden går extra fort.
Ringde en tant till mig i förra veckan o sökte efter Gunnel. Finns ingen Gunnel hos oss, har så vitt jag vet aldrig funnits, inte de senaste åren isf.
Hon ringde 3 gånger inom loppet av 15 minuter....virrig fast ändå inte.
Sen har jag inte hört nå mer från henne, men idag ringde hon igen...3 gånger blev det idag oxå. Kan inte vara lätt att vara henne inte. Hon har en tid bokad imorrn, intressant o höra om det är någon som varit hos oss tidigare.
Får höra efter på torsdag, då jag är ledig imorrn =) Ska slå in julklappar och packa.

Känner mig hemskt kluven inför julen. Jag älskar julen, men kommer bli jobbigt i år. =(
Inte mycket som kommer vara som det brukar, inte för att allt alltid måste vara som det brukar, men vissa saker vill jag gärna ha kvar. Eller i detta fall är det mer personer...folk har försvunnit, vissa till ålderdomshem o andra för allltid =(
Men det är väl bara att göra det bästa o på någe sätt ta sig igenom den. Ska bli mysigt att träffa familjen i alla fall.

Världen är hemskt liten, fått reda på att jag ska få en trevlig granne i Ö-vik...eller granne, bli ju nästan sambo =)


Jag har fattat ett beslut som kanske kan ses som konstigt och av vissa till och med taskigt. Jag har beslutat att slutat läsa en väns blogg. Inte för att jag inte bryr mig om personen, för det gör jag (väldigt mycket till o med), utan för att det som står i den får mig att känna mig på underliga sätt. Så beslutade att det är bäst jag slutar. Ska inte gå in mer på det, men vill i alla fall säga att jag bryr mig. 

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0