Fler sådana här helger, tack. =)

Vet inte vad det är som gjort den här helgen så bra. Har inte gjort någe särskilt alls, men det kanske inte är det som krävs. Utan det gäller väl att vara nöjd i sinnet =)

Druckit massa glögg, pyntat. Och så har jag sovit en del, o det är inte helt fel vill jag lova =)

Igår blev det en myskväll på avstånd. Tur jag har fria sms...=)

Idag så har jag varit och fikat och sen strosat runt på julmarknaden. Kul att det för en gång skull var snö på marken och inte regn i luften o lera på marken. Mycket folk var det, så såg inte så mycket alls.
Men som det visat sig mer än en gång så ser jag inte folk, inte ens om dem springer precis framför mig. Måste bli bättre på det där. Kanske släppa fötterna med blicken....iaf ibland... =)

Jag och Hanna köpte oss varsin bok på pressbyrån (vi värmde oss lite där medans vi väntade på bussen) Så nu ska vi läsa på hur 2011 kommer bli. Så snart vet jag precis vad som väntar mig. Hoppas på bara en massa bra saker =)

Veckan som kommer tror jag blir toppen. Måste som bli det när helgen varit så bra.
Jag ska väl mest bara göra som vanligt. Jobba, träna o så. Sen så ska jag fixa en massa julklappar på onsdag, har jag tänk, så jag är ledig. Hoppas jag finner allt som jag vill ha så jag blir färdig sen.
Sen så åker jag mot Skellefteå på lördag. Ska bli kul, ser fram emot bussresan...o allt annat oxå, så klart =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0