Mirakel!

Det är sant, idag har jag varit med om ett mirakel. Trodde aldrig jag skulle få vara med om någe sådant, men så fel jag hade.

Idag på dagen, medans det var någelunda ljust så gick jag ner till förrådet. Fortfarande har de inte fixat ljuset, men det dök väl upp nå "akut" som tagit en hel vecka att fixa iordning. Undrar bara vad det skulle kunna vara, får väl skicka iväg ett till mail till kvartersvärden och fråga...haha

Åter till mitt mirakel. Jag hämtade upp alla mina kartonger med julsaker. Och det är nu miraklet kommer. Alla, precis ALLA, ljus i ljusstakarna sken! Inte en endaste en hade valt att sluta fungera under tiden i kartongen. Är det inte otroligt? Men jag tror jag vet varför detta hände. För jag hade varit förutseende nog att köpa extra många reservlampor förra året. Och jag menar, vad är det för skoj med att jäklas om jag ändå har alla saker hemma o då lätt kan åtgärda problemet? =)

Nu är det super mysigt här hemma. Till o med toan fick sig ett mysigt sken, men det beror enbart på att det är så mycket snö på ballkongen att jag inte kan ta mig ut dit med ljusslingan =)

Sen så vill jag bara säga att jag har världens allra bästaste vänner. Tack för att ni finns.

Dansen som jag var på igår gick bra. Ibland till och med väldigt bra =)


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0