Nu är det fruktansvärt nära

Nu är det inte ens en vecka kvar till självaste julafton, helt befängt om ni frågar mig. =)

Igår fixade jag lite ischoklad, och får jag säga det själv så blev den grymt god. =) Hade i lite mörkchoklad, tror det var det som gjorde susen.

Sen så fick jag en julklapp igår oxå, och så köpte jag den sista. Så skönt.

Idag ska jag slå in alla julklappar, då dem just nu ligger i påsar på en fåtölj. Men först ska det göras lite mer godis. Nu är det en blivande chokladkola med nötter som står på spisen. Kan nog blir gott, sen blir det nougat/choklad kakor. (julen består av en massa choklad)

Fick en påse skumtomtar igår, men jag har inte ens öppnat påsen. Bara för att jag sagt att jag ska visa att jag ej är beroende, men imorrn kanske =)

Hoppas ni har en bra fjärde advent.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0