Så mysigt och så jobbigt.

Ska nu i korta dra sammanfatta min vecka.

Måndag var en dag med jobb och sen spinning.
Tisdagen ledde till en prommenad ned till stan. Fullfart på jobbet, sen hem till datorn =)
Onsdag var en hemskt seg dag på jobbet, inte mycket att göra o ensam var jag. Ett pump pass på kvällen, som mördade mina lårmuskler....
Torsdagen blev oxå hemskt seg, iaf på jobbet. Sen vart det buggkurs på kvällen, det var kul.
Fredag är alltid fredag skön känsla =) Jobbade, fixade Hannas hår, åt god mat.. Sen stressa o fixa innan dans. En toppen kväll, vet inte om jag törs ge mig ut igen, stor risk att jag bara kommer bli beviken.
Lördag var det dags för träning igen. Powerstrike var tanken. Det är så kul, men kära någon vad jobbigt =) Tur jag fick fika efteråt. Kvällen spenderades med bekanta. Pizza och spel.

Idag har jag haft söndag, och gjort precis som jag gör på söndagar. Slappar och har mig =) Men då resten av helgen varit ganska ösig så har det bara varit skönt att bara vara. Handlat godis och tvättat.

Nästa vecka är inte planerad alls...eller inte mycket iaf. Hoppas på mer jobb på jobbet. Träna ska jag oxå göra. Och på onsdag ska jag få mat, hoppas på nå mer än varmkorv, men vad vet jag. Får se om det blir någe av det, isf ska jag uppdatera =)
Lördag var det utgång som stod på schemat..om jag minns rätt =)
Och så är det ju kurs oxå, tror det blir en grym vecka!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0