25 dagar.

25 dagar har gått av det nya året.

Har varit både väldigt trevliga dagar och hemskt ledsna dagar.

Börjar med lite kul, för det är lättare.

Helgen var bra, först afterwork, det var trevligt. Hade dock kunnat stanna ett tag till, men det var kanske lika bra att det tog slut när det gjorde. För jag var ju tvungen att ladda om inför lördagen. Då var det först jobb, och det gick bra. Hade gruvat mig en del över en viss kund som skulle komma, men det gick bara fint.
Efter jobbet så blev det fika med Hanna, väldigt trevligt då vi inte setts på länge. Men hann inte sitta så länge, fick iof vänta hemskt länge för att få en sked så jag kunde äta upp min kaka. Men tillslut fick jag en sked o blev nöjd och glad, tur kakan var god för jag lämnade visst 20 kronor i ofrivillig dricks.
Sen var det bara att ila hem och göra sig vacker.
Förfesten var väldigt trevlig, kände dock bara Hanna, men det var väldigt trevligt ändå. Många intressanta diskussioner. Utgången var lite obehaglig, "ska vi ta en till" gubben var där och höll på att stirra ögonen ur sig. Men tack o lova så kom han aldrig fram för att prata.

Idag ställde jag till det ordentligt på jobbet. Skulle flytta tillbaka en torkhuv, då gallret från en "arm" lossnade och föll rakt ner på en tavla som står på bordet, så denna tavla välte över ett ljus, som for i backen och landade upp o ner. Så det var stearin överallt. (hur mycket stearin kan det egentligen rymmas i ett värmeljus..) Men tack o lov så skvätte det överallt men inte på min kund. Kunde ju för tusan ha fått brännskador. 
Så lite tur i oturen hade jag allt. Men sen var det bara att stå på alla fyra och skrapa stearin. 

Gick hem från jobbet, fick sällskap av Marlén. Det var trevligt. Vi umgås på tok för lite nu för tiden, iaf om du frågar mig. Så det var trevligt med en promenad. Har en grymträningsvärk i benen o rumpan sen pumpen igår. Trodde det skulle släppa lite om jag gick, men det gjorde det inte =)

Beställt lite nya skivor idag. O några böcker, kunde inte hjälpas =)

Sen så blir det till att gå på en buggkurs i vår, och det känns kul. Hoppas på bra partner bara =)


Pratade med mamma idag, och hon hade hemskt tråkiga saker att säga. Trillade en tår när jag gick hem från jobbet och pratade med henne. Gud vad jag önskar jag skulle kunna ta mig hem en sådan här gång. Men det är så svårt att få tiden att räcka till allt. Kan inte annat än hoppas, och önska. 
Orkar inte med mer tråkigheter detta år....o så har året bara börjat. Om detta är starten hur blir så slutet?

Ska skicka alla mina tankar till Dig!

Puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0