Semlor

Denna vecka blev det semlor...jo jag vet, en vecka för tidigt (mitt mål är att vänta till februari) men tusan så gott det var. =)

Blev både tisdag och onsdag. =)

Pratade med mamma idag, inte tagit mig tid till att ringa. Inte vågat, för jag har inte varit redo ifall det skulle vara mer dåliga nyheter. Men idag på lunchen så ringde jag. Och det var tur det, för denna gång var det bara positiva saker som hade hänt. Ler och ler lite större. Precis vad jag behövde, så jag kan njuta av helgen utan att oroa mig allt för mycket.

Imorrn blir det jobb, stress och sen dans. Massa dans, en del bil körning oxå, men mest dans =)

Nu ska jag välja kläder....klurigt värre. Tur Pelle försöker hjälpa...men jag är hyfsat negg till hans förslag....förlåt =)

Puss puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0