Jag vet, jag borde skriva om min semester. Men orka!

Jag borde berätta att jag glömde passet hemma, o då inte hade det med på resan till Riga. Skulle kanske oxå skriva om hur varmt och trevligt det var i Riga. Att jag fick tre lika mer än en gång på den enarmade, att syster min vann på lotteri både på resan dit och hem. Att jag fick panik på natten.

Jag borde oxå berätta om hur trevligt jag hade det när jag träffade vänner. Power meet var trevligt, fick utlandskänsla. Det tycker jag förtjänar att stå här. Lika så att jag saknar så många där hemma. Dem är så fina. Men jag orkar inte skriva det.

Jag korrektur läste Sandras uppsatts under semestern, dem var bra. Nu får alla hålla en tummer för henne när det är dags för ventilering. Jag är så väldigt positiv iaf, tror det kommer gå bara fint.
Sådant borde man oxå dela med sig av på bloggen sin, varför har jag annars en sådan?

Det här jag kommer skriva här under är oxå saker jag tänkt skriva om:

Hade kul med mina föräldrar och morföräldrar. Träffade gamm-farmor, det skär i hjärtat...
Har skjutit prickskytte med luftgevär, det var kul. Lekt med min ny inskaffade leksak, en kamera. Tog en massa onödiga kort. Åkte en massa bil. Mycket lillbil, eftersom den stora bara bråkade o hade sig.

Hade kul i helgen oxå, fastän jag blev ensam. Men Hanna räddade mig. Kul med utgång lördag o fika söndag.

Är fortfarande hyfsat less på jobbet, men hoppas den känslan släpper snart.

Kan inte få vissa saker (läs personer) ur huvudet. Dem är kvar, hur mycket jag än skakar och förtränger. Vill hitta en off knapp, men inte funnit den ännu.

Säger som Marit Bergman "get the fuck out of my head"

Men allt det där jag skrev innan, det orkar jag inte skriva om idag. Känns för jobbigt.

Men det här ska jag skriva om, det orkar jag.

Idag har jag tränat, var grymt jobbigt men kul. Får se hur det känns imorrn, var ju ändå ett tag sen sist.

Imorrn ska det grillas, det ska bli gott. Sen ska det bokas resa, det är iaf planen.

Dans på fredag, det blir trevligt....hoppas jag då iaf =)


Nu blir det te o lussebulle (ja, jag vet. Men dem måste ju ta slut någongång)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0