Möte med jobbet

Då har vi haft möte med jobbet. Det är alltid lite små nervöst innan, då det oftast brukar vara någe på gång när chefen kallar till möte.

Och mycket riktigt så var det så även denna gång.

Vi tycker vi är ganska mycket ensam i dags läget och att vi har mycket ansvar. Men det är visst inte nog, nu blir det snart ännu mer ansvar. Då chefen ska vara på utbildning i minst 10 månader. Då blir nästan allt på oss. Utan oss så stannar salongen...visst det är ju lite så redan nu, men det blir som på allvar då. Mer arbeta o visst lite mer lön, vad var det, en halvtimme mer i veckan ska vi få betalt för...jaja, blir nog bra. Är ju inte som att man har mycket till val. Om jag inte säger upp mig vill säga, men det har jag inga planer på.

Idag hörde jag på radion att dem ska gå i flygstrejk imorrn, hoppas det löses fort då jag ska flyga på fredag och även nästa torsdag, och jag vill väldigt gärna komma iväg båda veckorna. Så snälla håll nu tummen för oss.

Så imorrn ska jag packa, hoppas det går smidigt och snabbt =)

Imorrn ser det ut att bli en tuff dag på jobbet, men det ska jag nog klara av. Skam den som ger sig =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0