Får inte glömma mina barn!

På fredag kommer kunden som tror jag har barn, vet inte alls hur många hon tror det är, men minst två iaf. Sist var dem inte i skolåldern...undrar om dem borde nått den ännu...
O min kille är inte från stan.
Tur jag bloggar, så jag kan kolla upp vad det är jag måste komma ihåg om hon frågar.
Nu kan jag ju inte rätta henne, har ju som redan medgett att jag har dessa barn.
Kanske kan säga att min kille, han som inte var från stan, har tagit barnen med sig o flyttat hem...det kanske vore en ide... För nog kan det bli svårt att träffa en kille och skaffa ett par barn tills på fredag?

Eller oxå får jag bara säga att jag inte vill prata om mitt privatliv...jaja, sist frågade hon ju inget om det iaf. Tack o lov!

Ska bli skönt med sovmorgon imorrn....känner mig trött nu.

Ska nog fixa lite saft...mmm...stark jordgubbssaft. Gott!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0