Kladdkaka och sexpack

Igår var det en bra dag. Det var dock måndag och klockan visade åtta när jag kom till jobbet, men snart var tiden i ordning och måndagskänslan glömd.

Mötte Hanna på ica där vi inhandlade kvällens middag. Vi ville ses en gång som folk o inte bara när vi ska iväg och träna. Vi handlande och så for vi hem till henne, lagade mat. Gick bra, förutom att jag råkade tänka lite för sent. Hade i all kokosmjölk, kom sedan på att det nog är lite mer än 2 dl i en burk...det är närmare 4, därför blev maten mer soppa än gryta o aningens mildare i smaken än vad det var tänkt. Men det blev ganska så gott ändå måste jag säga. Ska laga det igen någon gång, på riktigt o se om det kanske blir ännu godare då =)

Sen flyttade vi oss till salongen, glodde teve och sådant som folk för när dem bara är folk. Åt kladdkaka oxå, en väldigt god sådan. Medans vi satt där och åt så kom skuldkänslorna krypandes, kändes som om vi gjorde någe förbjudet, att vi smitit från träningen. Att vi var lata o slappa. Skrämmande värre. Sen kom vi ju på att vi tränade i lördags och planerat träning på tidsag förmiddag. Då kändes det bättre, men känslan släppte inte helt, säger då det =)

Sen blev jag bortskämd oxå, fick låna Toye, han var så snäll så. Tack tack!

När vi var o gymma i dag så satte vi upp ett mål, 2012 ska vi kunna maxa o ta alla maskiner laddade med  de tyngsta vikterna. Inge problem. =) Nästa mål blev att vi skulle börja banta 2012-2014 så musklerna kommer fram på bästa sätt...men det målet dissade jag ganska hårt då Anna Anka inte är någon förbild =)

Så här ser läget ut 2010




Och detta är målet för 2014



Vi har ju satt 2014 som beach målet, så det gäller att ligga i =)
Anna Anka, släng dig i väggen!

Imorgon är jag ledig, då blir det till att tvätta och förhoppningsvis är vädret lika fint som idag så man kan vara ute =)
Sen blir det antingen konsert eller step på kvällen. Det får visa sig imorrn.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0