Cykel

Japp, idag tog jag cykeln till jobbet för första gången i år.
Skulle ha behöft ha mer luft i däcken, men den ville inte ta emot min konstgjorda andning igår så då får det vara som det är.

Gick bra till en början, första uppförsbacken kändes lite tung, (tur det mest är nedför till jobbet) Efter andra backen var jag halvdöd, fick ingen luft och höll på att tuppa av. Jag säger då det. Men jag tog mig till jobbet, kändes knäppt hela dagen, fick hosta. Men annars var det inga större fel på mig.

Efter jobbet var det dags för träning. Det var första gången på nästan en månad, men det gick bra. Frågan är väl hur det kommer kännas imorrn. Tur för mig så har jag sovmorgon och kan ta det lugnt och försiktigt. 

Försökt att boka nya resor ikväll. Till midsommar och hem till semestern, då det bolag jag bokat med för längesedan nu inte ska flyta den sträckan längre. Jäkla bajs! Förlorar ganska mycket pengar på det, men det skiter väl dem i (ursäkta mitt språk men jag är så irriterad) 
Och inte gick det nå bra när jag skulle boka om heller, då ville dem inte acceptera mitt kort. Blir så less. Men då fick jag hjälp av pappa, får ringa han imorrn igen om det inte går bättre då, men nu är iaf en resa bokad.  Vore så mycket enklare om jag kunde cykla hem, eller kanske inte med tanke på hur det gick med det i dag...

Så ska jag ner till Stockholm i juni oxå, samma helg som Prinsessan våran ska gifta sig. Spännande spännande. 
Men måste iaf säga att jag o Hanna hade ganska mycket tur när vi bokade det igår, fick både bra pris på boende och resa.

Nu ska jag sova, imorrn blir det till att plåga efter jobbet =)

Puss puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0